آموزش بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا در حقیقت یعنی تولید محتوای ارزشمند و مفید برای حفظ مشتریان و جلب توجه آن ها است. بازایابی محتوا علاوه بر حفظ مشتریان قبلی به یافتن مخاطبین جدید شما نیز کمک میکند. شما باید نیاز مشتریان خود را شناسایی کنید و با توجه به تولید محتوای ارزشمند بپردازید.
در این صفحه از آکادمی وندو سری مقالات آموزش بازاریابی محتوا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. لطفا مقالات را به ترتیب و با حوصله بخوانید.
-
اردیبهشت- 1402 -13 اردیبهشت
بازاریابی محتوایی چیست و در کسب و کار شما چه تاثیری دارد؟
بازاریابی محتوایی فرآیندی است که طی آن بیزینسهای آنلاین تلاش میکنند تا با انتشار مطالب سرگرم کننده یا آموزشی اطلاعات…
-
16 اردیبهشت
پرسونا چیست و چگونه یک کسب و کار را تکان میدهد؟
شناخت مشتریان برای همه کسب و کارها حائز اهمیت بسیار زیادی است؛ زیرا بدون درک نیازها و علاقهمندیهای آنها برنامههای…
-
18 اردیبهشت
استراتژی محتوایی چیست و نحوه ایجاد آن چگونه است؟
استراتژی محتوایی چیست؟ استراتژی محتوا برنامهریزی دقیقی است که برای پستهای منتشر شده مطابق با اهداف بیزینسهای آنلاین طراحی میشود.…
-
19 اردیبهشت
کپی رایتینگ چیست و در کسب وکار چه نقشی دارد؟
کپی رایتینگ چیست؟ حتما تا الان برای شما پیش آمده که پس از خواندن یک جمله، به یاد یک برند…
-
20 اردیبهشت
وبلاگ نویسی چیست و چه تاثیری در بازاریابی محتوا دارد؟
وبلاگ (weblog) یا بلاگ (blog) از جمله مفاهیمی است که در دنیای دیجیتال زیاد به گوش میخورد زیرا تاثیر خوبی…
-
21 اردیبهشت
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ (نکات مهم و کلیدی)
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ در حال حاضر روشهای تبلیغاتی سنتی، جای خود را به شیوههای دیجیتالی و نوین دادهاند. مثلا در…
-
22 اردیبهشت
صفر تا صد تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
هرآنچه باید درباره تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بدانید را در ادامه این مطلب بخوانید! امروزه کمتر کسی است…