مشاوره اینستاگرام: (افزایش فروش + رشد پیج)

نمایش ویدیو درباره مشاوره اینستاگرام

مشاوره اینستاگرام یکی از روش‌های نتیجه بخش برای افزایش بازدهی پیج‌های اینستاگرامی و در نتیجه موفقیت کسب و کار به حساب می‌آید. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد. به غیر از جنبه سرگرمی، اینستاگرام در این روزها به یک بازار هدف بسیار بزرگ و فوق العاده برای عرضه محصولات و خدمات تبدیل شده است و اشخاصی زیادی توانسته‌اند با کمک این شبکه اجتماعی محبوب کسب و کار خود را رشد بدهند. زیرا با وجود اینستاگرام، بازار هدف شما فقط یک شهر یا یک نقطه خاص نیست، بلکه می‌توانید مخاطبانی گسترده از نقاط مختلف کشور و حتی دنیا داشته باشید.

نمونه کار مشاوره اینستاگرام
برخی از نمونه کارهای مشاوره اینستاگرام

مشاور اینستاگرام کیست؟

مشاور اینستاگرام شخصی است که به تمام نکات و پارامترهای مهم برای رشد و موفقیت یک پیج در اینستاگرام واقف است و می‌تواند به اشخاص دیگر کمک کند تا پیج خود را رشد دهند. مشاوره اینستاگرام، خود دارای بخش‌های گوناگونی است. مشاوره دادن به مشتری در زمینه تولید محتوا، مشاوره تبلیغات در اینستاگرام، مشاوره در حوزه افزایش فالور و … از جمله مهمترین وظایف یک مشاور خبره است.

تیم ما یکی از تیم‌های مجرب در حوزه مشاوره کسب و کار اینستاگرامی است. ما با توجه به تجارب موفقی که تاکنون در این حوزه داشته‌ایم، می‌توانیم از قدم اول تا رسیدن به موفقیت در اینستاگرام شما را همراهی کنیم تا بتوانید کسب و کار خود را رشد دهید.

پارامترهایی که باید در مشاوره اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرد:

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که الگوریتم خاص خود را دارد. لذا برای اینکه بتوان یک پیج را در اینستاگرام رشد داد باید در تک تک حوزه‌ها عملکرد درستی داشت. در نتیجه مشاور اینستاگرام باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهد که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اولین نکته‌ای که در مشاوره اینستاگرام باید مد نظر قرار بگیرد، نکات پایه‌ای و امنیت پیج اینستاگرام است. یک مشاور در قدم اول باید مواردی چون نام پیج، امنیت پیج، اطلاعات صاحب پیج و مواردی از این دست را بررسی کرده و در صورت لزوم آن‌ها را تغییر دهد. 

مشاوره اینستاگرام تلفنی

بعد از نکات پایه‌ای، شکل ظاهری پیج اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد. در نتیجه مشاور سعی می‌کند تا با رفع نواقص موجود در طراحی پیچ اینستاگرام، ظاهر پیج شما را بهبود دهد و روح تازه‌ای به آن ببخشد.

مهمترین بخش در اینستاگرام تولید محتوا است. یک مشاور خوب باید قدم به قدم به شما کمک کند تا بتوانید محتوای جذاب تولید کنید. چون تنها چیزی که باعث می‌شود مخاطب در طولانی مدت به پیج شما علاقه‌مند بماند، محتوای جذاب پیج‌تان است. در نتیجه کار کردن بر روی محتوا و مخصوصا روش‌های تولید محتوا از جمله نکاتی است که بخش عمده همکاری شما و مشاور را به خود اختصاص می‌دهد.

برای موفقیت در اینستاگرام به تعامل با دیگران نیاز است. لذا صرفا داشتن یک پیج باکیفیت موجب موفقیت شما در این شبکه نمی‌شود، بلکه در وهله‌ی اول باید با مخاطبان خود ارتباط درست و دوستانه‌ای برقرار کنید و در ثانی به فکر روشی برای تعامل با همکاران و سایر فعالان در این حوزه باشید تا بتوانید کسب و کارتان را در اینستاگرام رشد بدهید. یک مشاور خوب در این مرحله نیز شما را همراهی می‌کند.

مشاوره برای چه کسانی مناسب است؟

مشاوره برای چه کسانی مناسب نیست؟

راهنمایی تبلیغات در اینستاگرام

به غیر از تعامل، تبلیغات یکی از راه‌های کلیدی جذب مخاطب در اینستاگرام به حساب می‌آید. عموما یکی از پایه‌ای ترین نکاتی که یک مشاور باید در آن خبره باشد، بحث تبلیغات و مشاوره تبلیغات در اینستاگرام است. بدون شک امروزه پیج‌های زیادی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. از طرفی روش‌های تبلیغات در اینستاگرام هم بسیار متنوع است. تبلیغات در استوری، تبلیغات در پست، تبلیغات اینفلوئنسری و …. از جمله مواردی هستند که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با این وجود در مشاوره کسب و کار اینستاگرامی، مشاور بسته به پارامترهایی مانند نوع کسب و کار شما، خدماتی که ارائه می‌دهید، هزینه‌ای که برای تبلیغات کنار گذاشته‌اید و مواردی از این دست به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای تبلیغات انتخاب کنید تا بازخورد قابل قبولی داشته باشید.

بعد از تبلیغات و جذب فالوور، بدون شک حفظ فالوور و سپس تبدیل آن به مشتری یکی از نکات مهمی است که در مشاوره پیج اینستاگرام باید مد نظر قرار داده شود. به هر حال هدف نهایی هر کسب و کاری که در اینستاگرام فعالیت دارد، چیزی جز فروش و ارائه محصولی باکیفیت به مشتری نیست. با توجه به اینکه اینستاگرام یک بازار هدف بسیار گسترده است؛ اگر بتوان الگوریتم‌های لازم برای پیشرفت در این شبکه اجتماعی را درک کرد و در آن به موفقیت رسید، می‌توان بازاری بسیار بزرگتر و البته کم هزینه‌تر از بازارهای فیزیکی به دست آورد.

همچنین بعد از فروش، مشاور باید به شما کمک کند تا بتوانید خدمات پس از فروش را نیز به درستی انجام داده و مشتری را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید که هر وقت به فکر خرید محصولی مشابه افتاد، اولین گزینه‌ای که به ذهنش می‌رسد شما باشید.

مزیت‌های همکاری با یک مشاور کاربلد

بدون شک اولین مزیت کمک گرفتن از یک مشاور خبره این است که شما را با سیستم کاری اینستاگرام آشنا می‌کند. لذا پس از دریافت مشاوره اینستاگرام، به خوبی درک خواهید کرد که موفقیت در این شبکه اجتماعی یک امر شانسی یا پر رمز و راز نیست؛ فقط کافیست یکسری پارامترها و نکات کلیدی را رعایت کنید تا بتوانید به سادگی نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کنید.

همچنین بعد از همکاری با یک مشاور کار بلد، به خوبی این نکته را درک می‌کنید که برای بالا آوردن یک پیج اینستاگرام، نیازی به هزینه‌های گزاف نیست. زیرا می‌توان از طریق اکسپلور این برنامه چندین هزار مخاطب جذب کرد که یک مزیت کلیدی این شبکه اجتماعی به شمار می‌آید.

بعد از آشنایی با سیستم کاری اینستاگرام، مشاور در تمامی مراحل رشد پیج و کسب و کارتان با شما همراه است. لذا با کمک مشاور می‌توانید کسب و کار خود را با سرعت بیشتر و بهتری رشد دهید. عموما یک مشاور خبره، نکاتی را مد نظر قرار می‌دهد که شاید برای صاحبان کسب و کار خیلی به چشم نیاید اما از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

جمع بندی

رشد در اینستاگرام یک امر شانسی و بدون برنامه نیست، بلکه نیازمند استراتژی درست است. مشاور اینستاگرام کسی است که می‌تواند در این راه به شما کمک کند تا یک کسب و کار موفق اینستاگرامی داشته باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مشاوره آنلاین اینستاگرام می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی ذکر شده با ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا