چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ + نمونه تبلیغ اینستاگرامی

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اینستاگرام تبدیل به فضایی شده که همه جور آدم با هر سن و سالی در این فضا حضور دارد. این افراد سلیقه و نیازهای متفاوتی دارند. پس مهم نیست که حوزه فعالیت شما چیست، مهم  این است که بتوانید در این فضا خودتان را در معرض دید قرار بدهید که این اتفاق از طریق تبلیغات رخ میدهد.

اما تبلیغ یکسری اصول و قواعد دارد که اگر آشنایی نداشته باشید نتیجه خوبی از تبلیغ نخواهید گرفت. 

در این صفحه قرار است که نکات مهمی را در مورد نحوه تبلیغات در اینستاگرام به شما بگویم. پس حتما حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید و نکاتی که را به شما خواهم گفت را در تبلیغات خودتان استفاده کنید تا بهترین بازدهی را داشته باشید.

چرا باید از تبلیغات بترسیم؟

معمولا همه از خوبیهای تبلیغات میگویند از جمله خود من، کسی هم منکر این موضوع نیست که تبلیغات چقدر میتواند به کسب و کار ما کمک کند، اصلا از یک جایی به بعد باید تبلیغات را همیشه در برنامه پیجمان قرار دهیم چون برای همه امری واجب است. اما همین تبلیغاتی که میتواند شما و کسب و کارتان رو به بالاترین نقطه ممکن برساند ، همزمان میتواند شما را به پایین ترین نقطه ممکن ببرد و حتی آسیب جدی ای به شما و کسب و کارتان وارد کند طوری که شاید پیجتان را ازبین ببرد، اگر درست و اصولی انجام نشود. در این مطلب در مورد بک سری از ترسهای موجود در تبلیغات اینستاگرام صحبت میکنیم.

فیک زدن

یکی از اصلی ترین ترسهای تبلیغات در اینستاگرام این است پیجی که به آن تبلیغ میدهیم برای پیجمان فالوور فیک بزند. این کار خیلی رایج است و بسیاری از پیجهایی که تبلیغات انجام میدهند این کار را میکنند. قبلا در مورد تاثیرات منفی فالوور فیک صحبت کردیم. گاهی اوقات پیجی که در آن تبلیغ میکنیم آنقدر فالوور فيك وارد پیج ما میکند که دیگر پیج به هیچ دردی نمیخورد و راه های رشد آن را میبندد، طوری که باید به فکر ایجاد پیج جدید باشیم.

راهكار چيست؟ یکی از راهکارها این است پیجی را که برای تبلیغ انتخاب کرده ایم چند روز زیر نظر بگیریم و در مودش تحقیقات و پرس و جو کنیم. به هر ترتیب آن پیج حداقل در یه هفته دو یا سه تا تبلیغ انجام میدهد. میتوانید از پیجهایی که تبلیغشان را انجام داده است سوال کنید که فالوور فیک برای انها زده شده یا نه یا اینکه کلا نتیجه تبلیغات چطور بوده است. این تحقیقات و پرس و جو خیلی میتواند دراین مسئله كمكتان كند.

مخاطب به در نخور

یکی دیگر از ترسهای موجود در تبلیغات این است که مخاطبی جذب میشود که به درد شما و پیجتان نمیخورد. وقتی فالووری که جذب میکنید مخاطب اصلی یا آن مخاطبی که باید باشد نیست، عملا پول داده اید و هزینه کرده اید که مخاطب به درد نخور برای پیج خودتان جذب کنید.

افت پیج

از طرف دیگر وقتی که مخاطبی که جذب میشود مخاطب هدف شما نباشد با پیج و محتواهای شما تعاملی نمیکند و بعد از یه مدت تبدیل به فاوور روح خواهد شد و و همین فالوور روح باعث افت شدید پیج شما میشود. پس باید به این موضوع دقت کنید. این اتفاق وقتی رخ میدهد که درست و اصولی تبلیغ نکرده اید و پیجی که در ان تبلیغات انجام داده اید را اصولی انتخاب نکرده اید.

ضرر مالی

ترس بعدی تبلیغات ضرر مالي است. آنقدر کلاهبرداری و روشهای اشتباه تبلیغات زیاد شده است که واقعا خیلی ها از ترس ضرر مالی تبلیغات نمیکنند. طبیعی هم است من هم در این مورد حق میدهم. از طرف دیگر این ترس هم وجود دارد که اگر تبلیغات کنیم و نتیجه نگیریم چه؟ ولی خب واقعا تاکی میخواهید بخاطر این ترس تبلیغات نكنيد. ببنید بحث تبلیغات در اینستاگرام خیلی حساس است. باید از روشهای درست تبلیغات استفاده کنید و به یک سری موارد در تبلیغات دقت کنید تا جلوی این ضررهای مالی را بگیرید.

یعنی تبلیغ نکنیم؟

این ترسهایی بود که در مورد تبلیغات وجود دارد ولی نباید بخاطر این ترسها تبلیغات نکرد. همه این موارد راهکار دارد و با اصولی و درست تبلیغ کردن نه تنها جلوی این اتفاقای بد را خواهید گرفت، بلکه نتیجه خیلی خوبی میتوانید از تبلیغات بگیرید و بازدهی بالایی داشته باشید. تبلیغات در کنار حساسیتها و ترسهایی که دارد، میتواند خیلی کمکتان کند و کسب و کارتان را رشد دهد. تبلیغات اصولی میتواند شرایط بد هر کسب و کاری را از این رو به آن رو کند.

در آخر ….

پس بخاطر ترس از این موارد نباید کلا دور تبلیغات را خط بکشید. با اصولی تبلیغ کردن همه این خطرها و ترسها از بین میرود. در این صفحه به طور کامل اصول تبلیغ کردن در اینستاگرام رو به شما گفته ام. حتما تا انتها این صفحه را بخونید چون اطلاعاتی که برای شما قرار داده ام در هیچ سایتی نمیتوانید پیدا کنید.

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

1. تبلیغ توسط بلاگر ها و اینفلوئنسرها

تعداد بسیار زیادی از بلاگرها یا اینفلوئنسرها در زمینه های مختلف وجود دارد. در تبلیغات خود به این نکته توجه کنید که درون مایه پیج اینفلوئنسر مورد نظرتان، هم راستا با تبلیغات شما باشد تا نتیجه بهتری در جذب مخاطب بگیرید.

این روش تاثیرگذارترین روش برای تبلیغ پیج محسوب میشود که هزینه زیادی نیز برای آن باید پرداخت کنید، چرا که برند شما توسط فردی تبلیغ خواهد شد که طرفداران واقعی دارد.

2. تبلیغ در پیج های عمومی و پربازده

این روش یکی دیگر از بهترین انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام است که به همه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی توصیه میشود. البته در مقایسه با روش های قبلی تاثیر کمتری در جذب مخاطب دارد و به همین دلیل هزینه کمتری برای تبلیغات در این مدل نیاز است.

اگر بودجه کافی دارید، بهتر است از روش تبلیغات توسط اینفلوئنسرها استفاده کنید. اما در صورت کمبود بودجه میتوانید به همین روش اکتفا کنید.

3. پروموشن (promotion) اینستاگرام

زمانی که گزینه قابلیت بیزینس پروفایل (Business Profile) پیج کاری خود را فعال کنید، متوجه یک بخش جدید با عنوان پروموشن (promotion) اینستاگرام خواهید شد. پروموشن کردن پیج بدین معناست که از این پس اینستاگرام، محتوای پیج شما مثلا پست های تبلیاتیتان را نمایش خواهد داد.

پروموشن کردن محتوای اینستاگرامی، در محیطی مثل ایران که شرایط فیلترینگ و تحریم ها کارها را کمی پیچیده کرده، سخت تر است و افراد برای فعال سازی این گزینه نیازمند پارتنری هستند که در خارج از ایران و به دور از هرگونه محدودیتی، به صورت مستقیم این فرآیندها را پیگیری کند.

کِی تبلیغات رو شروع کنیم؟

کِی تبلیغات رو شروع کنیم؟

یکی از ارکان رشد در اینستاگرام تبلیغات است. شما باید بپذیرید برای اینکه از رقبا عقب نیوفتید، چاره ای جز هزینه برای تبلیغات ندارید. چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ اینجا میخواهم پاسخ این سوال را بدهم.

  • بسیار دقت کنید برای تبلیغ داشتن 15 پست و حداقل 500 تا فالوور ضروری است.
  • مطمئن شوید که محتوایتان جذاب و ارزشمند باشد تا وقتی مخاطب وارد پیجتان میشود ترغیب به فالو کردن شما شود.
  • هایلایت های ضروری مثل معرفی خود، محصول و خدمات، رضایت و نحوه سفارش داشته باشید.
  • برای شروع سعی کنید از پیج های کوچیک شروع کنید. در ابتدای کار میتوانید هفته ای یک تبلیغ داشته باشید. در ضمن باید در انتخاب پیج برای تبلیغات خیلی دقت کنید. مثلا شما فروشنده لوازم آرایش هستید، پس مخاطب یا مشتری شما خانم ها هستند. حالا باید به پیجی تبلیغ دهید که فالوورهایش اکثرا خانم ها باشند مثل: 1- پیج های لایف استایل 2- پیج های بیوتی بلاگر 3- پیج های روزمرگی خانم ها و … که زنان در ان پیج ها حضور داشته باشند.
  • و نکته آخر اینکه وقتی هنوز نتوانستید مخاطب 100تایی، 1000تایی و 2000 تایی خودتان رو به مشتری تبدیل کنید، مخاطب 70 هزارتایی رو به درد شما نخواهد خورد.

قیمت تبلیغ در اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که همه قبل از تبلیغ دارند قیمت تبلیغات در اینستاگرام هست. میخواهم سایتی را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن میتوانید  قیمت پیج های معروف اینستاگرام را ببینید و مقایسه کنید.

کافیست وارد سایت جریان شوید و از منوی بالا تعرفه ها رو انتخاب کنید. در ضمن میتوانید هم تبلیغ سفارش دهید و هم به عنوان تبلیغ گیرنده کسب درآمد داشته باشید.

تبلیغ داخل پست یا استوری؟

تبلیغ داخل پست یا استوری؟

چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ در پیج های تبلیغاتی، گران ترین نوع تبلیغات، تبلیغ داخل پست است. ولی چرا؟ آیا بازدهی آن به اندازه استوری است؟ خب در جواب باید بگوییم به هدف شما بستگی دارد.

  • اگه هدفتان از تبلیغ جذب مشتری یا فالوور یا افزایش فروش است، بهترین تبلیغات، تبلیغ داخل استوری است.به این دلیل که CTA یا کال تو اکشن بالاتری نسبت به پست دارد. یعنی افراد بیشتری بر روی آیدی پیجتان که داخل استوری منشن میشود کلیک خواهند کرد چون راحت تر است!
  • اگه هدفتان از تبلیغ مبحث برندسازی است، در این حالت بهترین نوع تبلیغ، تبلیغات داخل پست میباشد. البته به شرطی که توسط خود آن پیج محتوای تبلیغ تولید شود. در ضمن محتوای تبلیغ شما باید با سبک تولید محتوای آن پیج همخوانی داشته باشه. این موضوع باعث میشود از اعتبار آن پیج به پیج شما اضافه شود.

مراقب باش به کی تبلیغ میدی!

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ در این قسمت برای شما مشخص کردم به چه کسایی نباید تبلیغ دهید!

بلاگرهایی که تبلیغ زیادی میگذارند

پیج بلاگرهایی که در روز بیشتر از 5 الی 6 تا تبلیغ میگذارند، بازدهی خوبی ندارند. چون مخاطب از تبلیغات خسته میشود و آن ها را رد میکند و در نتیجه هزینه شما بی فایده خواهد بود.

بلاگرهایی که دیر به دیر پست میگذارند

پیج بلاگری که در ماه 2 یا 3 پست قرار میدهد، تعامل خوبی ندارد و بازدهی تبلیغات آن نیز نسبتا پایین است. نداشتن تعامل مناسب باعث میشود پست وارد اکسپلور نشود و بازدید استوری هم کاهش پیدا کند.

بلاگرهایی که بازدید استوری مشخصی ندارند

حتما از میزان بازدید استوری بلاگر موردنظر آگاهی داشته باشید. بعضی از بلاگرها بازدید استوری بالایی دارند، این بازدیدها را هایلایت میکنند تا به اطلاع مخاطب پیجشان برسانند. اگر هم در هایلایت ها نبود، میتوانید قبل از تبلیغ دادن از آنها درخواست کنید تا آمار را به شما نمایش دهند.

تبلیغات گسترده یا اینفلوئنسری؟

تبلیغات گسترده یا اینفلوئنسری؟

سوال شما: چگونه از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنیم؟

میخواهید تبلیغات پیج خود را آغاز کنید ولی نمیدانید تبلیغات گسترده انجام دهید یا بلاگری و واینری؟

برای تبلیغات در پیج های شخص محور بلاگری و واینری، چون هزینه بر اساس تعرفه و صرفا تعداد فالوورها است هزینه زیادی صرف تبلیغات در پیجشان میشود.

پیج های عمومی به دلیل اینکه شخص محور محسوب نمیشوند، تعرفه تبلیغاتشان نسبت به واینرها و بلاگرها کمتر است. حالا اگه شما هم بخواهید در چندین پیج عمومی هم تبلیغ کنید یه روش وجود دارد برای اینکه بتوانید کمتر برای تبلیغات هزینه کنید.

شما میتوانید تبلیغاتتان را در اختیار گسترده های تبلیغاتی قرار دهید و دلیل اینکه این نوع تبلیغات هزینه کمتری دارد این است که بر اساس بازدید محاسبه میشود، یعنی دیگه بر اساس تعرفه، هزینه اضافی نمیکنید و هرچند بازدیدی مد نظرتان باشد همانقدر هزینه میکنید.

اگر شما تبلیغاتتان رو به یک بلاگر بسپارید و همان روز اینستاگرام دچار باگ شود و بازدید استوری ها کاهش پیدا کند، بلاگر هیچ مسئولیتی قبول نمیکند و شما متضرر خواهید شد.

راز بازدهی تبلیغات در اینستاگرام

بازدهی تبلیغات در اینستاگرام

1- ظاهر پیج

قبل اینکه تبلیغ دهید نگاهی به ظاهر پیجتان بیندازید، تا 15 تا پست آخرتان را نگاه کنید که هارمونی و هماهنگی دارند؟ مخاطب پسند هستند؟ به چشم خریدار به پیجتان نگاه کنید و دیزاین آن را درست کنید.

2- بنر مناسب

بنر تبلیغاتی که میسازید باید متناسب با پیجی که داخل آن تبلیغ میکنید باشد. این مورد ممکن است در هر پیجی متفاوت باشد. طرز تفکر و مواردی که مخاطبان آن پیج دوست دارند را پیدا کنید و متناسب با ان بنر بسازید.

3- مشکل + راه حل

یک یا چند مسئله مطرح کنید و راه حل آن را داخل پیجتان بگویید. مثلا: روسریای ست لباسات نمیتونی پیدا کنی؟ پس هنوز تنوع روسریای ما رو ندیدی …

6 قانون مهم تبلیغات اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 6 تا قانون مهم را به شما خواهم گفت تا جوابی برای این سوالتان باشد.

1- قانون 20 درصد

یعنی شما میتوانید 20 درصد عکس را با متن بپوشانید.

2- قانون 90 کلمه

یعنی بهتر است که داخل بنرهای تبلیغاتی خودتان از 90 کلمه در 60 ثانیه استفاده کنید.

3- قانون کمک گرفتن از دوستان

اگر پیج تازه تاسیس دارید، بهتر است از دوستانتان کمک بگیرید و بخواهید که پیجتان رو استوری کنند.

4- قانون یک سوم

اگه قرار است تبلیغ کنید، بودجه بندی کنید و یک سوم سودی که از پیجتان بدست اوردید را برای تبلیغات در نظر بگیرید.

5- قانون کلمه رایگان

یک بخش رایگان داخل هایلایت قرار دهید و داخل تبلیغ به آن خدمت رایگان اشاره کنید.

6- قانون قلاب کردن

در تبلیغ فقط چند صدم ثانیه فرصت دارید که مخاطب را جذب کنید، پس ابتدای ویدیو، نمای بنر تبلیغاتی و تیتری که در نظر میگیرید بسیار مهم است.

چه روزهایی تبلیغات انجام دهیم؟

یک کمپین تبلیغاتی موفق باید در یک زمان درستی برگزار شود ولی سوال اصلی این است چه زمانی؟

طبق آمار، تعطیلات روزهای آخر هفته و تعطیل های رسمی فعالیت اینستاگرام و فضای مجازی خیلی بیشتر میشود و مردم خیلی بیشتر از روزهای معمولی با گوشی خود کار میکنند و در نتیجه بهترین زمان برای معرفی خودتان و محصولاتتان است.

این موضوع را فراموش نکنید که انتخاب روز و ساعت برای انجام تبلیغات یکی از مهمترین فاکتورهای یک تبلیغ موفق است!

حتی اگه بهترین پیج اینستاگرام را داشته باشید و بهترین محتوای تبلیغاتی را بسازید ولی در زمانی تبلیغ کنید که کسی آن را نبیند به هیچ وجه به نتیجه دلخواهتان نمیرسید!

تبلیغات شریان اصلی کسب و کار شماست و حتما باید یک برنامه ریزی خوب و دقیق برای آن داشته باشید. مطمئن باشید به هر میزان که تبلیغ کنید چند برابر آن را بدست می آورید، پس تقویم را چک کنید تا تایم مناسب تبلیغتان را پیدا کنید. خب حالا جواب سوال را به دست اوردید، حالا میتوانید بهتر برای تبلیغات تصمیم بگیرید …

15 نکته طلایی قبل از تبلیغات

  1. اکانت بیزینس داشته باشید
  2. یک پروفایل حرفه ای بسازید
  3. تبلیغاتی که اینفلوئنسرها انجام میدهند را نگاه کنید و ایده های تبلیغاتی بدست آورید و برای خودتان ایده های تبلیغاتی بنویسید
  4. از کمپین های ریتارگتینگ اینستاگرام استفاده کنید و ایده بگیرید و برای تبلیغات خودتان استفاده کنید
  5. استوری محصول را به همراه لینک خرید آن منتشر کنید
  6. محصولتان را نشان دهید تا در معرض دید باشد
  7. هشتگ های مناسب به کار ببرید
  8. برای پست های قبل از پست تبلیغاتی هم کپشن حرفه ای بنویسید
  9. عکس های با کیفیت از محصولاتی که در پست ها و استوری ها قرار میدهید منتشر کنید
  10. قبل از تبلیغات مسابقه برگزار کنید
  11. از شش پست قبل از تبلیغاتی که میخواهید انجام دهید از ویدیو استفاده کنید
  12. از محتوای تولید شده توسط کاربر UGC (سعی کنید از کاربران خود بخواهید که مطلبی درباره پیج شما درست کنند) استفاده کنید
  13. مرتب رشته استوری های داستانی بگذارید و 4 روز قبل از تبلیغات تعاملات خود را بالا ببرید
  14. رفتار فالوورها را دنبال کنید و با پرسش و پاسخ درباره آنها بیشتر بفهمید تا بتوانید سناریو بهتری بنویسید
  15. در دایرکت و کامنت سریع پاسخگو باشید تا مخاطبان با رغبت بیشتری نسبت به کار و محصولات شما واکنش نشان دهند.

4 علت ریزش فالوور بعد از تبلیغات اینستاگرام

زیاد تبلیغ کردن محصولات!

اگه بعد از تبلیغ شروع کنید پشت سرهم محصولتان را بدون هیچ محتوای ارزشمندی معرفی کنید خیلی زود فالوورهایی که از تبلیغ جذب کرده اید، خسته میکنید و آن ها نیز پیج شما را آنفالو میکنند.

پست گذاشتن زیاد!

ریزش فالوور با نحوه پست گذاشتن شما ارتباط مستقیمی دراد. با پست گذاشتن زیاد فالوورهایی که از تبلیغ جذب شده اند را اذیت میکنید و در نهایت شما را آنفالو خواهند کرد.

به اندازه کافی فعال نیستید!

باید با فالوورهای جدیدتان تعامل کنید، پس زمان بگذارید و پست هایشان را ببینید، لایک کنید و برای ان ها کامنت بزارید.

محتوای شما ارزشمند یا آموزشی نیست!

اگه میخواهید فالوورهای جدیدتان را راضی نگه دارید باید مشکلشان را حل کنید، مثلا اگر آن ها به یادگیری زبان علاقه دارند به آن ها اصطلاحات و جملات کاربردی آموزش دهید.

کلاه برداری ها و ضرر مالی در تبلیغات

تبلیغات در اینستاگرام بسیار حساس است و نسبت به قبل هم سخت تر شده است. یک سری از روش های تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که کاملا اشتباه هستند و باعث آسیب زدن به پیج شما میشوند. از طرفی سرمایه شما را نیز از بین میبرند. به تازگی کلاه برداری های تبلیغات زیاد شده است که در ادامه متن میخواهیم این کلاه برداری ها را به طور کامل به شما توضیح دهیم تا قبل از تبلیغات حواستان را شش دانگ جمع کنید.

تبلیغات گروهی

گاهی اوقات به پیج هایی درخواست تبلیغات میدهید و این پیج ها علاوه بر پیج خود، چندین پیج دیگر را برای تبلیغات به شما معرفی میکنند. از شما پول بیشتری میخواهند تا تبلیغات شما را در آن پیج ها نیز قرار دهند.

اگر با چنین پیشنهادی مواجه شدید، سریعا از تبلیغ در پیج موردنظر منصرف شوید. قریب به 90 درصد این افراد ریگی به کفش خود دارند. احتمالا کلاه بردار هستند یا برای پیج شما فالوور فیک اضافه میکنند. حتی در صورتی که از فرد موردنظر مطمئن هستید اینگونه تبلیغات بازدهی مناسبی ندارد.

تبلیغات پاپ آپ

این نوع تبلیغ به طور کامل کلاه برداری است. در اینستاگرام تبلیغات پاپ آپ وجود ندارد. حتی در صورتی که چنین قابلیتی برای ما ایرانی ها فعال بود، استفاده از آن را هرگز پیشنهاد نمیکنیم.

کمپین مسابقه ای

واقعا وقتی میبینم که هنوز هم بسیاری از افراد از کمپین های مسابقه ای برای افزایش فالوور استفاده میکنند عصبانی میشوم. بسیاری از افراد که برای مشاوره اینستاگرام از من وقت میگیرند از همین روش استفاده کرده اند که متاسفانه نمیتوان برای پیجشان کاری انجام داد. هرگز ار این روش استفاده نکنید، زیرا پیجتان را نابود خواهد کرد.

تبلیغات فله ای

برخی از افراد بدون هیچ برنامه ای تصمیم میگیرند تا تبلیغات انجام دهند. چندین پیج را به صورت رندوم برای تبلیغ انتخاب میکنند و میگویند میخواهم رشد کنم و فالوور جذب کنم.  برای تبلیغات در اینستاگرام حتما باید برنامه داشته باشید و پیج یا رسانه درستی را برای تبلیغ انتخاب کنید. پس خیلی حساب شده باید تبلیغات خودتان را انجام دهید.

اشتباهات عجیب

یک سری موارد دیگر نیز وجود دارد که از اشتباهات تبلیغات در اینستاگرام است. هم سرمایه شما را از بین میبرد و هم ممکن است آسیب جدی به پیج شما وارد کند. مثلا:

  • زود شروع کردن تبلیغات
  • آماده نبودن برای تبلیغ
  • داشتن سناریوی اشتباه
  • به پیج اشتباه تبلیغ دادن
  • بستن پیج موقع تبلیغات و …

پس دقت کنید که تبلیغات را درست و اصولی انجام دهید زیرا تبلیغات هم میتواند شما را به بالاترین نقطه ممکن برساند و هم میتواند شما را به پایین ترین نقطه برساند. بستگی به این موضوع دارد که شما آن را چگونه انجام دهید.

نمونه تبلیغات اینستاگرامی

تعدادی ویدیوهای تبلیغاتی استوری برای شما قرار داده ایم که بتوانید از آن ها ایده بگیرید.

بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی داخل اینستاگرام وجود دارد. از طرف دیگر برای افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر بهتر است در اینستاگرام تبلیغ کنید.

بازدهی به عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا کیفیت محتوای تبلیغ، پیجی که در آن تبلیغ میکنید و زمان تبلیغ و … . مطالبی که در این مقاله گفته شده هم میتواند خیلی به بازدهی بهتر تبلیغات شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا