چگونه اینفلوئنسر شویم؟ (5 قدم اساسی)

فرصتی برای به دست آوردن میلیون ها تومان پول با انجام کاری که دوست دارید و به دست آوردن دسته ای از طرفداران رویایی بسیار جذاب است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم می خواهند یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی یا اینفلوئنسر باشند. مقاله را بخوانید تا بدانید چه چیزی لازم است. اگر نمی ترسید، می توانید مراحل این مقاله را دنبال کنید تا در اینترنت نیز به یک مرجع تبدیل شوید.

چه کسی اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی است؟

اینفلوئنسر یک پرسنل رسانه ای با نظر معتبر است. آنها نسبت به موضوع کاری خود کاملا آگاه هستند و بنابراین موفقیت هایی کسب کرده اند. به همین دلیل است که کاربران به آنها در شبکه های اجتماعی اعتماد کرده و آنها را دنبال می کنند.

تعداد فالوورها شاخص کلیدی موفقیت یک اینفلوئنسر است. این چیزی است که آنها را در یک دسته بندی قرار می دهد. یک شخص ممکن است یک:

  • نانو اینفلوئنسر: 1000-10000.
  • میکرو اینفلوئنسر: 10000-50000.
  • اینفلوئنسر میانی: 50000-500000.
  • ماکرو اینفلوئنسر: 500,000-1,000,000.
  • مگا اینفلوئنسر: بیش از 1,000,000.

چه کسی اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی است؟

6 گام برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر

شما نیز می توانید یک اینفلوئنسر باشید، در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید و نظر تخصصی خود را برای جذب فالوور در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مرحله 1 – موضوعی را انتخاب کنید که خوب می دانید

به این فکر کنید که در چه چیزی مهارت دارید و می توانید ساعت ها در مورد چه چیزی صحبت کنید. این جایگاه شما خواهد بود.

چرا ما اینقدر مطمئن هستیم که می توانید یک اینفلوئنسر شوید؟ زیرا شما مطمئناً در چیزی خوب هستید. در اوقات فراغت خود چه می کنید؟ اگر سفر می کنید، می توانید یک وبلاگ نویس سفر شوید و اطلاعاتی در مورد کشورهای خارجی ارائه دهید. اگر سه فرزند دارید و خیلیزندگی شلوغی دارید، می توانید یک وبلاگ در مورد پدر و مادر راه اندازی کنید.

برای اینفلوئنسر شدن لازم نیست صلاحیت خود را با مدارک معتبر تأیید کنید. اگرچه، آنها به شما اعتبار می دهند. به خصوص اگر پزشک یا وکیل باشید.

اگر می توانید فقط چیزهای واضح را پست کنید نگران نباشید. ممکن است برای دیگران چندان واضح نباشند. به یاد داشته باشید، برخی از افراد فقط با چیزی که شما صدها ساعت صرف آن کرده اید، مقابله کرده اند.

شما ممکن است به یک وبلاگ نویس لایف استایل تبدیل شوید. اگر شخصیت جالبی دارید یا زندگی تان پر از اتفاقات است. وقتی زندگی مانند یک سریال است، به‌روزرسانی‌های زندگی همیشه محتوای جذابی هستند.

مرحله 2 – پلتفرم هایی را انتخاب کنید که بتوانید در آنها محبوب شوید

به عنوان یک اینفلوئنسر، به شبکه های اجتماعی نیاز دارید که مخاطبان شما از آنها استفاده کنند. پلتفرم‌ها را با توجه به سن، مکان و علایق مخاطب مشخص کنید. آمار این پارامترها و سایر پارامترها را می توانید در وب سایت هایی مانند Statista.com بیابید.

به عنوان مثال، اگر شما یک اینفلوئنسر هستید که مخاطبان 18 تا 29 ساله را هدف قرار می‌دهید، توجه خود را به پلتفرم‌های رسانه اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام ، اسنپ چت یا تیک تاک معطوف کنید. بر اساس تحقیقات سال 2021، این پلتفرم ها محبوب ترین در بین آمریکایی های مورد بررسی در این سن هستند.

هر چه پلتفرم های بیشتری را انتخاب کنید، مخاطبان شما بیشتر است. اما شما نباید هدف خود را برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر رسانه اجتماعی قرار دهید که همه جا پست منتشر می کند. بیشتر از آن چیزی که می توانید اجرا کنید، شبکه های اجتماعی را انتخاب نکنید. بهتر است تعداد کمتری از آنها را انتخاب کنید، جایی که بتوانید به طور منظم پست کنید و محتوای شما شانس دیده شدن بیشتری داشته باشد.

در مثال بالا، ما در مورد 4 پلتفرم که بیشترین دسترسی را به کیس می دهند به شما گفتیم. اگر زمان و ایده های شما محدود است، باید فقط محبوب ترین شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید.

مرحله 3 – حساب خود را بیزینسی کنید

در حساب های بیزینس، به عنوان یک قاعده، شما ابزارهای بیشتری برای توسعه حساب خود دارید. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید یک اینفلوئنسر شوید، توصیه می‌کنیم در صورت امکان حساب خود را بیزینسی کنید.

به عنوان مثال، در اینستاگرام، آمار اینسایت تنها پس از تغییر اکانت به بیزینس در دسترس است. این قابلیت برای ردیابی میزان بازدید و تعامل شما ضروری است. این قابلیت ها به نوبه خود برای درک شما از اینکه چه چیزی را برای به دست آوردن فالوور پست کنید مهم هستند.

در TikTok، برای افزودن وب‌سایت، ایمیل و راه‌اندازی تبلیغات به یک حساب تجاری نیاز دارید. اگر می‌خواهید یک اینفلوئنسر شوید، همه اینها ضروری هستند.

مرحله 4 – پروفایل خود را تکمیل کنید

در اینجا یک چک لیست کوتاه برای اینفلوئنسرها وجود دارد:

  • نام و نام کاربری باید شامل نام و نام خانوادگی شما باشد.
  • عکس پروفایل می تواند عکس شما یا تصویر مرتبط با شما باشد.
  • بیو باید به وضوح توضیح دهد که شما چه کسی هستید و چه می کنید. دستاوردهای شما نیز می تواند در بیو وجود داشته باشد. دعوت به اقدام یا کال تو اکشن یکی دیگر از موارد مهمی است که باید اضافه کنید، باید به کاربران پیشنهاد دهد که پیوند موجود در بیو شما را دنبال کنند.

مرحله 5 – یک تقویم محتوایی بنویسید و به طور منظم پست کنید

پاسخ به این سوال که چند وقت یکبار باید محتوا را برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر آپلود کنید، به پلتفرم مورد استفاده شما بستگی دارد. به عنوان مثال، در TikTok، شما باید هر روز محتوا را آپلود کنید و بهتر است چندین ویدیو در روز اضافه کنید. اما اگر اینقدر در اینستاگرام پست می گذارید، خیلی زیاد می شوید و فالوورهایتان را از دست می دهید.

در اینجا اعداد مربوط به تعداد انتشارات روزانه کاربران را برای شما لیست کرده ایم:

  • توییتر: 3 توییت.
  • تیک تاک: 3 ویدیو.
  • فیس بوک: 2 پست.
  • لینکدین: 1 پست.
  • پینترست: 5 پست.
  • اینستاگرام: 2 پست.

اگر می خواهید برای مدت طولانی اینفلوئنسر باشید، باید یک موضوع را در پروفایل خود نگه دارید. اگر می خواهید چیزی در مورد موضوع دیگری بگویید، مطمئن شوید که برای مخاطبان شما جالب خواهد بود. از کلماتی که می توانند بفهمند و مثال هایی که با آنها ارتباط دارند استفاده کنید. موضوع جدید را به موضوع اصلی پروفایل خود متصل کنید.

اگر می خواهید یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی شوید، به یک برنامه محتوا نیاز دارید. زمانی که نمی دانید چه محتوایی را باید بسازید، برای جلوگیری از بروز مشکلات، پیش قدم شوید و برنامه ای برای یک هفته یا یک ماه آینده خود بنویسید.

چگونه حساب های شبکه های اجتماعی خود را مانند یک اینفلوئنسر واقعی اداره کنید؟

اکنون می دانید که چگونه می توانید یک اینفلوئنسر شوید، باید بدانید که چگونه مشهور بمانید. قبلاً در مورد انتشار پست‌های منظم به شما گفته‌ایم، اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

تعامل با مخاطب بخش مهمی از تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر است. و برای محبوب ماندن باید با مردم صحبت کنید.

از کاربران دعوت کنید تا نظرات خود را در زیر عکس ها و ویدیوهای شما بیان کنند یا در استوری ها واکنش نشان دهند. سپس، شانس بیشتری برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود خواهید داشت.

هم در پروفایل خود و هم در پروفایل دیگران فعال باشید. نظر بدهید و عکس‌ها و ویدیوهای دیگران را لایک کنید، به نظرات دیگران پاسخ دهید. هر چه بیشتر با دیگران تعامل داشته باشید، مردم بیشتر در مورد شما می دانند.

مطمئن شوید که نظرات شما معنادار است. این ارتباط فرصتی برای نشان دادن تخصص شماست. سپس، اقتدار شما رشد خواهد کرد.

از اظهار نظر در مورد مطالب و اظهارات جنجالی کاربران خودداری کنید، آنها را لایک نکنید. به عنوان مثال، از پست هایی که رفتار پرخاشگرانه را تحریک می کنند دوری کنید. سپس، شهرت اینفلوئنسر خود را خوب حفظ خواهید کرد.

یک اینفلوئنسر صادق رسانه های اجتماعی شوید

آنچه را که به آن اعتقاد دارید بیان کنید. آنچه را که شخصاً دوست ندارید یا تأیید نمی کنید توصیه نکنید. از دانش صحیح خود برای توضیح نظر خود استفاده کنید. کاربران از آن استقبال می کنند.

مخاطب خود را بشناسید

از آمار حساب خود برای درک مخاطبان خود استفاده کنید. این برای اینفلوئنسر موفق رسانه های اجتماعی ضروری است. با اضافه کردن محتوا، ارقام در حساب شما ظاهر می شوند. نحوه استفاده از اینسایت اینستاگرام را بیاموزید. کار با آمار در سایر شبکه های اجتماعی نیز مشابه است.

آمار به شما بینشی در مورد علایق مخاطبانتان، آنچه به آن ها مربوط است و محتوایی که دوست دارد، می دهد. با انتخاب موضوعات جالب و فوری، لایک، کامنت و فالوور بیشتری دریافت می کنید. اقتدار شما افزایش می یابد و بنابراین در رسانه های اجتماعی سریع تر اینفلوئنسر می شوید.

چگونه اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی درآمد کسب می کنند
در نهایت، به مهمترین بخش تأثیرگذار بودن در رسانه های اجتماعی می رسیم. بیایید به فرصت‌های کسب ثروت در زمانی که چهره محبوبی در اینترنت هستید، نگاه کنیم. هرچه شهرت و فالوور بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری کسب می کنید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام را بخوانید.
پست های حمایت شده و همکاری با وبلاگ نویسان منبع اصلی درآمد یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی است. به عنوان مثال، یک اسپانسر محصولی را برای آنها ارسال می کند، می خواهد عکسی با آن پست کند و برای آن پول می پردازد. اگر شما هم این را می خواهید، توصیه می کنیم یک کیت مدیا ایجاد کنید.

حرف آخر

همه این شانس را دارند که به یک اینفلوئنسر باشند. موضوعی را انتخاب کنید که در آن مهارت دارید و در شبکه های اجتماعی حساب ایجاد کنید. یک تثویم محتوایی بنویسید تا ارسال محتوای با کیفیت بالا روندی مداوم داشته باشد.

ارتباط با مخاطبان خود و صادق بودن را فراموش نکنید. سپس، خیلی زود با صدها و سپس میلیون ها فالوور در رسانه های اجتماعی تبدیل به یک اینفلوئنسر خواهید شد. ما به شما ایمان داریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا